עורך דין נכי צהל נאבק עבורכם

עורך דין נכי צהל מעניק ייצוג משפטי לחיילי צה“ל וכל אנשי כוחות הביטחון אשר נפגעו במהלך מילוי תפקידם. אלו יכולות להיות פגיעות פיזיות, מחלות שירות וזה כולל גם מקרים של פוסט טראומה.

כולנו מבינים שישנו סיכון במהלך השירות הצבאי, כמו בכל יתר כוחות הביטחון. לעתים אנשים נפגעים במהלך מילוי תפקידם ובהתאם לכך זכאים לפיצויים וזכויות שונות. הנושא מנוהל על ידי אגף השיקום במשרד הביטחון. זהו הגוף אליו מגישים תביעות להכרה כנכה צה“ל.

כאשר אדם נפגע, עליו להגיש תביעה להכרה בפגיעה. את התביעה מגישים לקצין התגמולים, וחשוב לעשות זאת בליווי של עורך דין נכי צהל.

באחריותו של קצין התגמולים לבדוק האם התביעה עונה על הקריטריונים הקבועים בחוק הנכים תגמולים ושיקום. הוא אינו מוסמך לדון באחוזי נכות, אלא רק לבחון את הנסיבות של התרחשות הפציעה ולראות האם היא תואמת לקריטריונים הקבועים בחוק. במידה וימצא שכן, התביעה תועבר אל הועדה הרפואית, שם יבחנו את הפגיעה התפקודית ויקבעו את אחוזי הנכות. אם קצין התגמולים דחה את תביעה, פנו אל עו“ד נכי צה“ל על מנת לשקול הגשת ערעור לבית המשפט.

במידה וקצין התגמולים הכיר בתביעה, תתכנס ועדה רפואית אשר תקבע את אחוזי הנכות בין המחלה/הפציעה. הוועדה תראיין את הנפגע ותשאל שאלות, תבחן מסמכים רפואיים וגם תערוך מבחנים תפקודיים על מנת להעריך את הפגיעה ואחוזי הנכות. חשוב מאוד להתייעץ עם עורך דין על מנת להגיע מוכנים לוועדה.

אחוזי הנכות משפיעים על גובה הפיצויים והזכויות הניתנות לנפגע. במידה ואתם מרגישים כי הוועדה קיבלה החלטה שאינה מוצדקת, אתם רשאים להגיש ערעור לוועדה רפואית עליונה. לא כדאי למהר להגיש ערעור לפני התייעצות עם עורך דין נכי צהל. הסיבה היא שלוועדה העליונה ישנה סמכות לקבל החלטה אחרת, כוללת החלטה הגורעת מן ההחלטה המקורית.

עורך דין נכי צהל

פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון

בואו נדבר על הפרעת פוסט טראומה, הרי גם זו עילה לתביעת אחוזי נכון. פוסט טראומה היא למעשה הפרעה נפשי אשר נגרמה כתוצאה מהיחשפות לאירוע מסוים. באופן טבעי, במהלך השירות הביטחוני, ישנו סיכוי גבוה כי המשרתים ייחשפו לאירועים וסיטואציות טראומתיות. לעתים אלו מלוות בפציעות פיזיות, אך גם בחלוף הפציעה הפיזית – אנשים עשויים לסבול מפגיעות פוסט טראומה במשך שנים. דבר המשפיע על תפקודם האישי והשתלבותם בחברה.

גם במקרה של תביעת פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון, חשוב להגיש את התביעה בסיוע של עורך דין לייצוג נכי צה“ל.

למקרי פוסט טראומה ישנה בעייתיות גדולה. התחושות הפוסט טראומתיות עשויות להופיע לאחר תקופה ארוכה של שנים, ולכן לעתים קשה לאבחן אותן. ובהקשר של תביעות משרד הביטחון, לעתים ישנו קושי להוכיח את הקשר הסיבתי.

לצורך תביעת פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון חשוב לפעול בעזרת עורך דין נכי צהל.

עורך דין נכי צהל

עורך דין לייצוג נכי צהל הוא עורך דין המנוסה בכל התביעות נגד משרד הביטחון. הוא מכיר את חוק הנכים, את אופן ההתנהלות של אגם השיקום וקצין התגמולים. הוא מכיר את הוועדות הרפואיות ויודע אפילו להעריך את סיכויי התביעה ואחוזי הנכות. אך מעל הכל, עורך דין נכי צהל מעניק לכם ייצוג מול המערכת הבירוקרטית והלא קלה של משרד הביטחון. קשה מאוד לממש את הזכויות המגיעות לכם ללא עזרה משפטית של עורך דין בעל ניסיון.

מחפשים עורך דין עבור תביעות פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון? משרד עורכי דין אילן בנימיני מביא איתו ניסיון רב בייצוג נכי צהל, אנשי שב“כ, משמר הכנסת, מג“ב ועל אנשי כוחות הביטחון על זרעותייה השונים. אנו מביאים ניסיון וכמובן גישה אכפתית ונעשה הכל על מנת לממש את הזכויות המגיעות לכם.

בחזרה לאתר רופאי שיניים

פוסט טראומה אחוזי נכות משרד הביטחון

השאירו פרטים להצעה משתלמת ביותר!

תוכן עניינים

0 0 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
0
Would love your thoughts, please comment.x